Stefan blogja

Ez a blog azért van, hogy ide írjam be a faszságaimat. Néhány naponta fog felkerülni a velem történt eseménycsokor meg a véleményem az aktuális dolgokról.

Beb@szás a Zaccban

2007.10.06. 16:31 | Stef | Szólj hozzá!

Na a csütörtök este után asszem soha a büdös életbe nem fogok jagerezni a Zaccban. Kb. egy éve is csúfos véget ért az este, meg most is. Még délután lecsusszant 2 VBK meg 2 Unicum a JATE Klubban, aztán irány a Zacc Café szerepjátékozás céljából. Ott meg Jager  akció volt.  Na  ja, kb. egy óra alatt lehúztam vagy hatot pár sör kíséretében. Utána már szórványosak a emlékeim. Sikerült hazateleportálni, bár arról vannak emlékfoszlányaim, hogy vitatkoztam a troli sofőrjével, hogy én nem vagyok részeg, és engedjen felszállni. Másnap délelőtt haveromat kérdeztem, hogy mi a geci is történt, mert nem emlékszem. Nagyjából sikerült kibogozni a szálakat, de kb. 2 óra alatt sikerült kiütnöm magamat. Ez igazából azért gáz, mert a Zacc az egyik törzshelyem, és ott beégni kissé kellemetlen... Ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://stefan.blog.hu/api/trackback/id/tr10188250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása