Stefan blogja

Ez a blog azért van, hogy ide írjam be a faszságaimat. Néhány naponta fog felkerülni a velem történt eseménycsokor meg a véleményem az aktuális dolgokról.

Magyar királyi tv

2007.10.01. 11:54 | Stef | 1 komment

Megy pár hete az m1-en egy új magyar sorozat Tűzvonalban címmel. Rendőrökről szóló 1 órás folytatásos kis élvezet vasárnap estnénként. Ahhoz képest, hgy magyar sorozat, egészen színvonalas. Mivel Szegeden nincs tv-m, ezért eddig otthon apu felvette videóra, és hétvégén megnéztem. Tegnap úgy döntöttem, hoy hátha vannak csodák, és esetleg a magyar tv adása online is fogható a neten. Az oldalukon a Videotár menüpont alatt valóban elérhető az online adás. Így tegnap már neten néztem a legújabb epizódot. Igaz 4 Mbit-es a kapcsolatom, de kétsze pár másdopercre beszaggatott, ezt az élő adásnak tudtam be. De legalább van ilyen is, ráadásul a sorzat tényleg egész jó.

De nem is ez a lényeg, hanem a Videotár, ahol az m1 most futó sorozatainak (legyen az ismétlés akár) előző epizódjai láthatóak online stream-ként. Én nagy örömmel tapasztaltam, hogy a Kisváros c. sorozat is fent van, amit gyerekkoromban nagyon szerettem. Teganp éjjel el is nosztalgiáztam rajta. Persze mai szemmel néhol nevetségesek az akció koregráfiák, de Usztics Mátyás (azaz Hunyadi főtörzs) egy-egy megnyilvánulása miatt már megéri nézni. A kornak megflelően a műsor tele van burkolt reklámmal, de hát a 90'-es évek hazai sorozatai már csak ilyenek voltak. (Gondoljunk csak a Família kft.-re, azért annál sokkal lightosabb reklám téren.) Az archív anyagok online lejátszása már akadásmentes volt. Az egyedüli probléma, hogy a felbontás igen szar, ezen lenne még mit fejlődni.

Az mtv láthatóan megújult, én csak gratulálni tudok nekik, remélem a fejlődés ezzel nem fejeződött be, de a jelek biztatóak.

A bejegyzés trackback címe:

https://stefan.blog.hu/api/trackback/id/tr86182259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szartuditu 2007.10.10. 22:02:11

Stefike értd már meg ,hogy gyenge ez a film.
Csak a szartudituknak tetszik!!
:))))
üdvözlet az ffk képzőből!
süti beállítások módosítása