Stefan blogja

Ez a blog azért van, hogy ide írjam be a faszságaimat. Néhány naponta fog felkerülni a velem történt eseménycsokor meg a véleményem az aktuális dolgokról.

Sörfesztivál kritika

2007.09.13. 08:53 | Stef | Szólj hozzá!

Nos voltam tegnap a Mars téri sörfeszten. Este 10 fele értünk oda, kb. ekkor volt a Bikini koncert vége. Jelentős tömeggel találtuk szembe magunkat. Haverommal egyből elkezdtünk Guinness sört keresni. Egy helyen kaptunk is, de sajnos csak üvegeset (0,33), és azt is 700 forintért, ami szerintem rohadt drága. Ez a koncert végére el is fogyott. Ahogy oszlott a tömeg a színpad mellett megláttam egy Gunness-es sátrat. Azonnal odamentünk, hátha van csapolt. Tényleg volt, 4 dl-es korsóval 600 pénzért, ami már teljesen elfogadható. Ráadásul a pultos srác is jó fej volt. Elbeszélgettünk vele az ír sörökről, sörözési szokásokról. Valóban értett ahhoz, amit csinál, ennek roppantul örültem. Megkóstoltam utána a Kilkenny-t is, szerintem az annyira nem volt jó, mint a Guinness. (Ennek mondjuk az is lehet az oka, hogy az utolsó korsó lehúzásakor már eléggé le voltam részegedve.) Tehát sörfeszten  kötelező meglátogatni a színpad melletti nagy piros angol busz melletti Guiness sátrat. A legnagyobb negutívuma a helynek, hogy összesen egy darab WC van, ahol a használati díj szerintem pofátlanul magas (100 pénz). Mindent összevetve nem volt rossz, lehet ma délután is kimegyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://stefan.blog.hu/api/trackback/id/tr56164260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása